Castori MTB Team Castori MTB Team
Mountainbike Club
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

xFXIUjpIYRkHHScEJ

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Castori MTB Team -> Nieuwe leden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Donte
Gast





BerichtGeplaatst: 24-03-2014 16:01:38    Onderwerp: QsjcorkpUJNqkyKT Reageren met citaat

My battery's about to run out <a href=" http://www.draincleaninglondon.com/index.php/bazooka-pills-murah.pdf#chairman ">bazooka pills in south africa</a> "There are effective ways to reduce air pollution and given the scale of the exposure affecting people worldwide, this report should send a strong signal to the international community to take action without further delay," he said.
<a href=" http://www.abra-fluid.ch/buy-acyclovir-800-mg-cheap.pptx#rather ">buy acyclovir online us</a> Suspected al Qaeda militants killed four Yemeni soldiers during an August 11 attack on forces guarding the country's only liquefied natural gas (LNG) export terminal in the southern province of Shabwa.
<a href=" http://www.zeebra-online.de/index.php/can-celebrex-be-purchased-over-the-counter.pptx#climax ">purchase celebrex online</a> The White House said the bill "does nothing to solve theimmediate, pressing obligations (that) the Congress has to openthe government and pay its bills" and urged the House to vote ona Senate-passed bill that would reopen the government.
<a href=" http://www.autoempleo.net/vytorin-cholesterol.pdf ">buy vytorin</a> "This is a long-term strategy for us, so you can expect us to do a lot more in the future if the right opportunity to create value presents itself," he told the Leaders in Football Conference at Chelsea's Stamford Bridge stadium.
<a href=" http://www.fossiloberoendevg.se/where-to-buy-permethrin-spray-over-the-counter.pptx ">buy permethrin spray uk</a> Second-quarter earnings have mostly beaten expectations,with the season in its final innings. Of the 391 companies ofthe S&P 500 that have reported, 67.8 percent have topped analystexpectations, in line with the average beat over the past fourquarters, data from Thomson Reuters showed. About 55 percenthave reported revenue above estimates, more than in the pastfour quarters but below the historical average.


Laatst aangepast door Donte op 02-06-2017 21:19:05; in totaal 65535 keer bewerkt
Terug naar boven
McGyver
Gast





BerichtGeplaatst: 24-03-2014 16:07:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Opnieuw welkom Smile
Terug naar boven
Corleone
****** Forum Goeroe


Geregistreerd op: 19 Feb 2012
Berichten: 5878

BerichtGeplaatst: 24-03-2014 17:09:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Damn 12kg Wink,welcome back!!!
_________________
0486150393
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nyftn
Gast





BerichtGeplaatst: 24-03-2014 18:41:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb mij inmiddels al ingeschreven op de site, wel heb ik al een recreantenvergunning van Wielerbond Vlaanderen.
Ik ga zo snel mogelijk mijn 60 euro betalen Smile
Terug naar boven
Corleone
****** Forum Goeroe


Geregistreerd op: 19 Feb 2012
Berichten: 5878

BerichtGeplaatst: 24-03-2014 18:41:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Nyftn schreef:
Ik heb mij inmiddels al ingeschreven op de site, wel heb ik al een recreantenvergunning van Wielerbond Vlaanderen.
Ik ga zo snel mogelijk mijn 60 euro betalen Smile


Picobello Very Happy
_________________
0486150393
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kraker
*****Bike Goeroe


Geregistreerd op: 23 Apr 2013
Berichten: 1405

BerichtGeplaatst: 24-03-2014 20:31:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Aha, iedereen met 1*10 wil ik wel eens ontmoeten Very Happy
_________________
David
0497 420 765
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
McGyver
Gast





BerichtGeplaatst: 24-03-2014 20:32:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Nyftn schreef:
Ik heb mij inmiddels al ingeschreven op de site, wel heb ik al een recreantenvergunning van Wielerbond Vlaanderen.
Ik ga zo snel mogelijk mijn 60 euro betalen Smile


Hey, als je voor 2014 al een recreantenvergunning hebt bij Wielerbond Vlaanderen, moet je geen 60 euro aan ons betalen, maar slechts 32 euro! Laat je me weten of je al een vergunning hebt voor 2014? Dan weet ik dat ik geen nieuwe moet aanvragen.

Geef me dan wel eens je 13-cijferige code op je lidkaart van WBV, dan kan ik je via WBV bij Castori MTB team zetten.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Castori MTB Team -> Nieuwe leden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum


Charcoal Theme by Zarron Media, converted for phpBB 2.0.5 by phpBB2.de