Castori MTB Team Castori MTB Team
Mountainbike Club
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

boonje
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Castori MTB Team -> Nieuwe leden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mr Bean
****** Forum Goeroe


Geregistreerd op: 14 Okt 2012
Berichten: 2432
Woonplaats: Sint-Andries

BerichtGeplaatst: 14-10-2012 19:02:17    Onderwerp: boonje Reageren met citaat

Dag iederee,

Ik ben Jonas Boone, 18 jaar en als ik de leden lijst op de website bekijk ben ik op dit moment de enigste tiener. Embarassed
Ik volg momenteel mijn 6e jaar Auto Technieken aan het vti-brugge (bouverie straat).
Naast school heb ik als hobby vooral gaming waar ik stilletjes aan van af wil gaan stappen, een vriendin om t onderhouden en vooral mijn moutainbike!

Ik heb mijn eerste 'moutainbike' gekregen voor mijn goede kerst rapport 4 jaar terug nu. Het was een moutainbike die gebruikt was in de Land Rover G4 Challenge. Die is na gebruik in de challenge door verkocht geweest aan een kennis van ons. En na een lang verhaal bij mij terecht gekomen. Deze is tijdens Dwars door Brugge gestolen geweest aan het station. Ik was op mijn 14e nog niet op de hoogte van het, sorry voor het zeggen, krappul die op de wereld rond liep. Ahja, hieronder een foto van mijn vader zijn exemplaar, vind geen foto van de mijne. Confused



Nu, na +-3 jaar zonder mtb heb ik 6maand + 1 dag Laughing geleden een nieuwe mtb gekocht. Ene Shockblaze R5 Evolution. Ben tot nu toe nog tevreden van mijn koop, behalve de lak van shockblaze is zeer fragiel heb ik de indruk. nog een foto met mijn nieuw materiaal zakje, ligtjes voor en achter & fietsbel Mr. Green



Veel ervaring heb ik dus niet echt op vlak van moutainbiken, Ik weet wel dat ik graag langere afstanden doe (50-80km) maar wel op het gemak (varieert tussen 20-30km/u, heb geen gemiddelde km/u teller). anders ga ik ook graag naar de plaatsen waar je wat technischer kan gaan rijden.
Ben nog jong en onervaren dus grote slijkbakken en plassen zeg ik nog altyd geen nee tegen Cool

Verder zit ik op dit moment met het gedacht om alles over te bouwen op een B'twin Rockraider 8.1 frame, zodat ik eindelijk van die versleten lak af ben. Hopelijk dat deze het langer vol houd, maar dat zal wel zeker?
(wel jammer van heb originele frame, had die groene kleur van de bevers uitrusting).
verder ga ik eens kijken om klik-schoenen te kopen (tips zijn welkom).
en ben ik opzoek naar een nieuw tenu, en een mtb team (die ik waarschijnlijk kan afvinken). bedankt aan Tipi voor het tipi. Very Happy

Oja voor ik het vergeet,
Ik ga dit weekend normaal in oostkamp gaan rijden, weet nog niet 100% zeker welke afstand.
Ook zal ik 10 November mee doen aan de tocht door jabbeke georganiseerd door de Brugse Bikers (waar ik eind mei eens een avond training heb meegedaan).
Voor de rest zou ik graag eens try-out ritje doen met de ploeg en eens zien hoe ik functioneer in ploeg en om eens kennis te maken met iedereen Smile


Greetz
~ Boonje aka. Jonas
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
where can i buy acyclovir
Gast





BerichtGeplaatst: 14-10-2012 19:08:37    Onderwerp: xtcMmNiCwNwPLJMEViA Reageren met citaat

herpes zovirax,

Laatst aangepast door where can i buy acyclovir op 07-12-2016 18:33:20; in totaal 65535 keer bewerkt
Terug naar boven
prednisolone tablet
Gast





BerichtGeplaatst: 14-10-2012 19:09:59    Onderwerp: UFDJlvysikMcbHGRh Reageren met citaat

buying prednisoline tablets,

Laatst aangepast door prednisolone tablet op 15-06-2017 19:58:57; in totaal 5427 keer bewerkt
Terug naar boven
Destiny
Gast





BerichtGeplaatst: 14-10-2012 19:11:51    Onderwerp: VqjBNRPGvUarFKPzQv Reageren met citaat

US dollars <a href=" http://peaceofminds.nl/como-puedo-conseguir-cytotec-en-costa-rica-372/#rush ">prilosec 20 or 40 mg times a day</a> The removal of former Iraqi dictator Saddam Hussein in a U.S.-led invasion in 2003 and the lethal challenge to Assad has certainly brought Islamism to the fore, and made these countries the front line of the Shi'ite-Sunni sectarian battle.
<a href=" http://www.cybersoftonline.com/seroquel-online-uk-hsbc-240/#publicly ">accutane online safe enchanting</a> To underline his point, Bennett spoke of a friend from military service who suffered a shrapnel wound close to his spine &mdash; "near his backside," Bennett said, in a line that immediately made headlines. The doctors told his friend that they could operate, but he'd run a serious risk of paralysis to his lower limbs. Alternatively, the friend could learn to live with an unpleasant but manageable problem.
<a href=" http://peaceofminds.nl/doxycycline-100mg-for-acne-throat-infection-396/#cautious ">lexapro celexa dose equivalent skype</a> © Incisive Media Investments Limited 2013, Published by Incisive Financial Publishing Limited, Haymarket House, 28-29 Haymarket, London SW1Y 4RX, are companies registered in England and Wales with company registration numbers 04252091 & 04252093
<a href=" http://www.stewarthenderson.co.uk/index.php/metronidazole-tablets-online-uk-twitter-379 ">doxycycline 100mg dosage for bronchitis</a> The company said it will double investments in original programming in 2014, when it will air second seasons of both "House of Cards" and "Orange is the New Black." Spending on original shows will remain below 10 percent of its global content expenses.


Laatst aangepast door Destiny op 15-12-2015 05:10:53; in totaal 65535 keer bewerkt
Terug naar boven
McGyver
Gast





BerichtGeplaatst: 14-10-2012 19:16:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Davinci schreef:
Welkom jonas. Leuk eens een jonge gast te mogen verwelkomen in de ploeg

Wil je zeggen dat wij dan allemaal al ouwe knarren zijn? Laughing
Terug naar boven
Mr Bean
****** Forum Goeroe


Geregistreerd op: 14 Okt 2012
Berichten: 2432
Woonplaats: Sint-Andries

BerichtGeplaatst: 14-10-2012 19:20:51    Onderwerp: Reageren met citaat

@koenvools:

ivm met het frame, ik heb de moutainbike nieuw gekregen met al een brok van de stuur pen en 3 'blaasjes' in de lak (waarschijnlijk door vuiligheid die eronder zit). Deze zijn na 2 maand al open gekomen en in grote stukken eraf gepeld. Ook heeft mijn fiets tegen de muur gestaan onder de garagepoort, snachts toegedaan en een hele streep lak (zo'n 4-5cm) op de bovenste buis eraf geschraapt.

Gister heb ik een aanbod gekregen om in de vakantie alles over te bouwen naar een rockraider frame (black/red dacht ik) die nog in perfecte staat is. dit helemaal gratis. ben het serieus aan het overwegen om het te doen.


@ Davinci:

Merci, ik hoop mijn kameraad ook te overtuigen om hier eens een kijkje te nemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Davinci
Gast





BerichtGeplaatst: 14-10-2012 19:38:05    Onderwerp: Reageren met citaat

koenvools schreef:
Davinci schreef:
Welkom jonas. Leuk eens een jonge gast te mogen verwelkomen in de ploeg

Wil je zeggen dat wij dan allemaal al ouwe knarren zijn? Laughing


leve de jeugd, kunnen we toch alleen maar aanmoedigen.
tbegon ier al precies een bejaardenclub te worden Laughing (mopje Cool )
Terug naar boven
Camiel
Moderator


Geregistreerd op: 27 Mrt 2012
Berichten: 831

BerichtGeplaatst: 14-10-2012 19:45:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom Boonje!

Wat die klikkers betreft: bij de meeste Shimano-dealers loopt momenteel een aktie waarbij je bij aankoop van schoenen gratis de klippedalen M520 ontvangt. Dacht dat het ongeveer 79 euries was.
_________________
0493643388
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mr Bean
****** Forum Goeroe


Geregistreerd op: 14 Okt 2012
Berichten: 2432
Woonplaats: Sint-Andries

BerichtGeplaatst: 14-10-2012 19:48:58    Onderwerp: Reageren met citaat

tipi schreef:
Welkom Boonje!

Wat die klikkers betreft: bij de meeste Shimano-dealers loopt momenteel een aktie waarbij je bij aankoop van schoenen gratis de klippedalen M520 ontvangt. Dacht dat het ongeveer 79 euries was.


Dank voor de welkom. Smile

En ik ga eens kijken naar die actie. Lijkt me interessant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Davinci
Gast





BerichtGeplaatst: 14-10-2012 19:52:42    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb hier nog shimano schoenen liggen met pedalen erbij. Welke maat heb je? Kan wel een studentenprijsje maken
Terug naar boven
Corleone
****** Forum Goeroe


Geregistreerd op: 19 Feb 2012
Berichten: 5878

BerichtGeplaatst: 14-10-2012 20:00:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom Jonas!
Welke games speelde/speel je?
_________________
0486150393
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mr Bean
****** Forum Goeroe


Geregistreerd op: 14 Okt 2012
Berichten: 2432
Woonplaats: Sint-Andries

BerichtGeplaatst: 14-10-2012 20:10:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Davinci schreef:
ik heb hier nog shimano schoenen liggen met pedalen erbij. Welke maat heb je? Kan wel een studentenprijsje maken


wat dacht je van een scholierprijsje? Wink ben nog geen student en dat zal er waarschijnlijk ook net niet inzitten. Embarassed

Maarja, ik heb een 45 ongeveer dacht ik.


Corleone schreef:
Welkom Jonas!
Welke games speelde/speel je?


merci, en ik heb GTA IV op de computer uitgespeeld en daarna opnieuw begonnen voor 100% uit te spelen.
Heb ook GTA Vice city uitgespeeld op de pc.
Verder nog wat Need for speeds uitgespeeld op de psp.
ook nog dingen zoals god of war, band of brothers, ... gespeelt op de pc.
en momenteel vooral actief op codeusa, een Runescape private server.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Corleone
****** Forum Goeroe


Geregistreerd op: 19 Feb 2012
Berichten: 5878

BerichtGeplaatst: 14-10-2012 20:15:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Azo,kben bezig met Dishonored -->http://www.dishonored.com/
vroeger call of duty,meestal first person shooters.
_________________
0486150393
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elrojo
Gast





BerichtGeplaatst: 14-10-2012 20:20:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom Jonas..je zult hier zeker wel je draai vinden tussen deze bevers Very Happy
Terug naar boven
Mr Bean
****** Forum Goeroe


Geregistreerd op: 14 Okt 2012
Berichten: 2432
Woonplaats: Sint-Andries

BerichtGeplaatst: 14-10-2012 20:23:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Corleone schreef:
Azo,kben bezig met Dishonored -->http://www.dishonored.com/
vroeger call of duty,meestal first person shooters.


Hehe een assassins creed look-a-like?
En ik speel liefst dingen met race/auto's erin verwerkt.
First person shooter kreeg ik meestal teveel zenuwen van,
maar we kunnen altijd eens afspreken om een toer te doen met de mtb
en daarna eens een potje gamen. Wink
_________________
I think that home isn't just the place where I live, it's where I ride.
It's about escaping my daily routine, to ride trails I love until I can't ride them any further.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mr Bean
****** Forum Goeroe


Geregistreerd op: 14 Okt 2012
Berichten: 2432
Woonplaats: Sint-Andries

BerichtGeplaatst: 14-10-2012 20:25:16    Onderwerp: Reageren met citaat

elrojo schreef:
Welkom Jonas..je zult hier zeker wel je draai vinden tussen deze bevers Very Happy


Da zal ng nie! Ik heb vanmiddag eens alles in het forum 'nieuwe leden' gelezen in afwachting van acceptatie van account, en da zie dr ier goe uit zoek zeggen!
_________________
I think that home isn't just the place where I live, it's where I ride.
It's about escaping my daily routine, to ride trails I love until I can't ride them any further.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
McGyver
Gast





BerichtGeplaatst: 14-10-2012 20:37:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Corleone schreef:
Azo,kben bezig met Dishonored -->http://www.dishonored.com/
vroeger call of duty,meestal first person shooters.

Hier van 't zelfde: Counterstrike, half life, Max Payne, Crisis, Far Cry, Call of Duty, Medal of Honor... Noem maar op.
Ook rpg's kunnen me wel bekoren:Morrowind, Skyrim, Deus Ex, Fallout, Stalker...
Terug naar boven
Mr Bean
****** Forum Goeroe


Geregistreerd op: 14 Okt 2012
Berichten: 2432
Woonplaats: Sint-Andries

BerichtGeplaatst: 14-10-2012 20:42:39    Onderwerp: Reageren met citaat

koenvools schreef:
Corleone schreef:
Azo,kben bezig met Dishonored -->http://www.dishonored.com/
vroeger call of duty,meestal first person shooters.

Hier van 't zelfde: Counterstrike, half life, Max Payne, Crisis, Far Cry, Call of Duty, Medal of Honor... Noem maar op.
Ook rpg's kunnen me wel bekoren:Morrowind, Skyrim, Deus Ex, Fallout, Stalker...


geen mij dan toch maar MMORPG dat er wat 'competitie' in zit Smile
_________________
I think that home isn't just the place where I live, it's where I ride.
It's about escaping my daily routine, to ride trails I love until I can't ride them any further.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Corleone
****** Forum Goeroe


Geregistreerd op: 19 Feb 2012
Berichten: 5878

BerichtGeplaatst: 14-10-2012 20:44:23    Onderwerp: Reageren met citaat

en pacman natuurlijk!
_________________
0486150393
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mr Bean
****** Forum Goeroe


Geregistreerd op: 14 Okt 2012
Berichten: 2432
Woonplaats: Sint-Andries

BerichtGeplaatst: 14-10-2012 20:45:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Corleone schreef:
en pacman natuurlijk!


Tuurlijk da tijdens de saaie lessen op de grafische rekenmachine,
waar da ding nie goed voor is Smile
_________________
I think that home isn't just the place where I live, it's where I ride.
It's about escaping my daily routine, to ride trails I love until I can't ride them any further.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Castori MTB Team -> Nieuwe leden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum


Charcoal Theme by Zarron Media, converted for phpBB 2.0.5 by phpBB2.de